2015. május 24., vasárnap

Jules Bianchi monacói nagy pillanata



Ebben a bejegyzésben azt olvashatjátok mit nyilatkozott tavaly Jules Bianchi a Monacói Nagydíjon elért eredményével kapcsolatban...


- Wow, ez szinte hihetetlen! Mondd el nekünk, milyen a hangulat most a Marussiánál? - Még nem tudom, mert nem láttam az egész csapatot, de szerintem igazán boldogok, mint én , mert nyilvánvaló, hogy erre már régóta vártunk, és most megcsináltuk. Ezért büszke vagyok a csapatomra, nagyon jó munkát végeztek, és örülök annak, hogy ilyen eredményt szerezhettem nekik. - Nincs is szebb hely Monaconál, főleg, ha ilyen eredményt tud hozni, de bizonyára feszültséget és nyomást is jelentett. - Igen, ez igaz, nagyon feszült voltam az autóban, mint ahogy a csapat is. Kaptunk néhány büntetést, tehát szerencsés vagyok, hogy pontszerző helyen végeztem. Nem tudok mást mondani, ez csodálatos nekünk. - Mondd el nekünk, mi a véleményed a büntetésekről, mert sokat számítottak és izgalmat vittek a versenybe. - Nos, nem tudom pontosan, miért kaptam a büntetéseket: az elsőt tudom, az azért volt, mert Gutiérrez az előtte lévő ratjhelyre állt be, Max (Chilton) ugyanezt csinálta és amikor megláttam, én is azt akartam tenni, de megálltam, így ugyanazon az oldalon voltam, mint Kobajasi, bár az nem az én oldalam volt, tudom, ez tényleg hiba volt, de a második büntetést nem tudom, miért kaptam. - Az azért volt, mert a Safety Car alatt töltötted le a stop and go büntetést. - Rendben, ha ez a szabály, nem panaszkodom. - Azt mondták, pontszerző helyen vagy. Igaz ez? - Enyém a pont, szóval semmi probléma. - Menj ünnepelni a csapatoddal. - Köszönöm.

A fordításért köszönet Szilágyi Eszter Szabinának :)


Previous Post
Next Post

About Author

0 megjegyzés: